PREKIŲ GRĄŽINIMAS

Mes priimame grąžinimus arba keitimus už visus mūsų gaminius per 15 dienų nuo dienos, kai gavote užsakymą.

Prekių grąžinimo rekalavimai :

- Prekė(-ės) privalo būti tokios pat būklės su etiketėmis.

- Prekė(-ės) negali būti dėvima, plauta ar pakeista.

Deja, bet negalėsime priimti prekės(-ių), jei ji neatitiks nurodytų reikalavimų.


AR GRĄŽINIMAS NEMOKAMAS?

Siuntimo išlaidos grąžinant prekę(-es) yra padengiamos kliento.



KAIP IR KUR GRĄŽINTI PREKĘ?

Norėdami inicijuoti grąžinimą, parašykite mums laišką hello@kombinezonai.lt naudodami tą patį el.pašto adresą, kuriuo ir užsakinėjote prekę(-es).

Suteiksime jums pilną grąžinimo adresą, susisiekus nurodytu el.paštu.

Kai prekė(-ės) bus gauta(-os), jūs gausite naują prekę (pakeistą) arba visą grąžinamąją išmoką (prekės kaina be siuntimo išlaidų).

Kombinezonai.lt nėra atsakingi už prarastą drabužių grąžinimą. Norėdami grąžinti prekę (-es) rekomenduojame naudoti registruotą siuntą ir saugoti siuntos informaciją.


KIEK UŽTRUNKA PREKĖS (-IŲ) GRĄŽINIMAS / KEITIMAS

Kombinezonai.lt atsakys į jūsų grąžinimo užklausą per 24 valandas.



KĄ DARYTI JEI GAVAU PAŽEISTĄ PREKĘ(-ES) ARBA ATSIŲSTA KLAIDINGA PREKĖ(-ĖS)?

Mes tikimės, kad taip niekada neįvyks, vienok jei gausite sugadintą prekę(-es) arba yra gamybos klaida, nedelsdami susisiekite su mumis el.paštu hello@kombinezonai.lt  arba telefonu +370 676 09086